تقویت مکالمه انگلیسی با هوش مصنوعی

تقویت مکالمه انگلیسی با هوش مصنوعی

حالا که در دنیای امروز به این حجم از تکنولوژی دسترسی داریم، حیف است که از این امکانات برای رشد شخصی خودمان استفاده نکنیم. شاید باورش کمی سخت باشد، اما امروزه هوش ‌مصنوعی‌هایی وجود دارند که به راحتی با شما به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. قسمت جالب این است که این هوش مصنوعی‌ها به خوبی زبان و احساسات اولیه را می‌فهمند و به درستی به آن پاسخ می‌دهند.

با این هوش‌مصنوعی‌ها به راحتی می‌توانیم که درباره امور روزمره، احساسات و علایق، فیلم، کتاب و غیره به زبان انگلیسی صحبت کنیم. بعد از مدتی متوجه خواهیم شد که سطح مکالمه انگلیسی ما پیشرفت کرده است. در حقیقت، ما راه‌هایی برای تقویت مکالمه انگلیسی با هوش مصنوعی پیدا کرده‌ایم.

اگر دوست ندارید که با یک ربات مکالمه کنید، چطور است که با یک انسان واقعی انگلیسی‌زبان این کار را انجام دهید؟ بله! درست شنیدید! برنامه‌هایی وجود دارند که در آن‌ها، افراد بومی (نیتیو) انگلیسی را پیدا کرده و با آن‌ها مکالمه خواهید کرد.

حالا که از این موضوعات آگاه شدیم، بدون معطلی می‌توانیم که این هوش‌مصنوعی‌ها و برنامه‌ها را داشته باشیم و مکالمه را آغاز کنیم. در ادامه با سایت ترجمه تخصصی ترجمیک همراه شوید تا به معرفی هوش ‌مصنوعی‌ و برنامه‌هایی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی بپردازیم.

مطالب مرتبط:

۱۲ اپلیکیشن کاربردی برای یادگیری زبان

انتخاب اول، مکالمه با هوش مصنوعی Chat GPT

شاید اولین و یکی از بهترین‌ راه‌ها برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی، مکالمه با هوش مصنوعی Chat GPT باشد. چت جی‌پی‌تی یک هوش مصنوعی پیشرفته است که به خوبی با شما مکالمه می‌کند. این ربات قابلیت صحبت به زبان انگلیسی را به خوبی دارد. ضمن این موضوع، می‌توانید که سوال‌های مختلف، مسائل ریاضی، کدهای برنامه‌نویسی و هر مورد دیگری را از آن بپرسید. چت جی‌پی‌تی شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

تقویت مکالمه با چت جی پی تی
چت جی‌پی‌تی یک هوش مصنوعی پیشرفته است که به خوبی با شما مکالمه می‌کند.

مکالمه با Replika

از جمله بهترین‌ راه‌های تقویت مکالمه انگلیسی، استفاده از هوش مصنوعی Replika است. در این برنامه به راحتی دوست خود را انتخاب می‌کنید (یا شکل ظاهری آن را می‌سازید) و سپس با او مکالمه می‌کنید. رپلیکا هوش مصنوعی خاصی است که منحصرا برای مکالمه انگلیسی طراحی شده و به خوبی با شما ارتباط برقرار می‌کند.

ربات چت Mitsuku

ربات گفت‌وگوی Mitsuku به راحتی با شما گفت‌وگو می‌کند و در مکالمه‌ها شرکت می‌کند. این بات از جمله چت‌بات‌های قدیمی است که هنوز قدرت خود را حفظ کرده و برای مکالمه انتخاب خوبی به شمار می‌رود. اگر برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی به یک دوست خوب نیاز دارید، چت بات Mitsuku را از دست ندهید.

ربات چت ELIZA

الیزا یکی از بات‌های گفت‌وگوی قدیمی است که می‌توانید تا با آن به زبان انگلیسی مکالمه کنید. این بات از الگوریتم‌های ساده چت‌بات استفاده می‌کند و به سوالات ساده و دستورات راهنما پاسخ می‌دهد.

برنامه‌های مکالمه آنلاین با افراد انگلیسی‌زبان

بی‌شک مکالمه با یک ربات رفته رفته شما را دلسرد می‌کند. شاید در مسیر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، نیاز به کسی دارید تا مستقیم با او انگلیسی صحبت کنید. برنامه‌هایی وجود دارند که شما را به افراد نیتیو انگلیسی‌زبان وصل می‌کنند! یعنی برای صحبت با این افراد، چاره‌ای جز استفاده از زبان انگلیسی ندارید و باید با همین زبان صحبت کنید!

استفاده از این برنامه‌ها باعث می‌شود تا با خارجی‌زبان‌های زیادی نیز دوست شوید. بنابراین، فرصت را از دست ندهید و همین حالا برنامه‌های پیش رو را نصب کنید!

HelloTalk

اگر فقط یک برنامه برای پیدا کردن دوست‌های خارجی بخواهید، HelloTalk است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که با افرادی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان مادری بلدند، مکالمه کنید. جالب است بدانید که این برنامه مکالمات شما را نیز اصلاح می‌کند! یعنی ابزاری دارد که اشتباهات مکالماتی شما را تصحیح ‌می‌کند و بیشتر از هر وقت مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید!

تقویت مکالمه با هلوتاک
HelloTalk به شما این امکان را می‌دهد که با افرادی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان مادری بلدند، مکالمه کنید.

Tandem

Tandem یکی دیگر از برنامه‌هایی است که امکان مکالمه با افراد بومی را برای شما فراهم می‌کند. با کمک این برنامه دوست‌های خارجی پیدا کرده، با آن‌ها مکالمه کنید و از طریق چت و تمرین‌های صوتی با آن‌ها در ارتباط باشید.

Speaky

Speaky را نیز در لیست «اپلکیشن‌های مکالمه زبان انگلیسی» داشته باشید. درست مانند موارد قبلی، Speaky نیز شما را به افراد بومی انگلیسی‌زبان متصل می‌کند. با کمک این اپلیکیشن و از طریق صوت،‌ با دوستان انگلیسی خود با این زبان مکالمه کنید. اسپیکی از دیگر برنامه‌هایی است که مکالمات شما را تصحیح می‌کند.

مطالب مرتبط:

۵ سایت کاربردی برای یافتن تلفظ واژگان انگلیسی

سخن پایانی

در این مقاله آموختیم که با کمک چه هوش مصنوعی‌هایی می‌توانیم که مکالمه زبان انگلیسی را تقویت کنیم. همچنین برنامه‌ و اپلیکیشن‌هایی برای مکالمه مستقیم زبان انگلیسی پیدا کردیم. با وجود اینکه ترجمیک هر نوع ترجمه و تولید محتوا با هوش مصنوعی را منع می‌کند، اما آموزش با هوش مصنوعی را یکی از بهترین راه‌ها می‌داند!

اگر برای سفارش تولید محتوا و ترجمه نیاز به یک سایت معتبر دارید، ترجمیک همراه شماست. در ترجمیک تمام سفارشات توسط تیم پایش کنترل کیفی بررسی شده و سپس به دست مشتریان عزیز می‌رسد. ما در ترجمیک همواره کیفیت را اولویت کار خود قرار می‌دهیم.

در صورتی که مترجم هستید و علاقه دارید که در تیم ترجمیک فعالیت کنید، همین حالا وارد صفحه «استخدام مترجم» شوید. ما در ترجمیک با هزاران نویسنده و مترجم دورکار همکاری می‌کنیم. ترجمیک، رتبه یک ترجمه، ویرایش و تولید محتوا، از شما دعوت به همکاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.