معرفی وب‌سایت برای استفاده و دانلود رایگان نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس

۵ وب‌سایت کاربردی برای تمرین لیسنینگ آیلتس

به نظر شما دشوارترین بخش آزمون آیلتس، کدام قسمت آن است؟ احتمالا هر فردی جواب متفاوتی به این سوال خواهد داد (البته معمولا رایتینگ آیلتس، دشوارترین بخش این آزمون برای ایرانی‌ها است). با این حال، این دلیلی نیست که سایر بخش‌های آزمون آیلتس آسان باشد.

در واقع آیلتس به این دلیل جزو آزمون‌های معتبر بین‌المللی به شمار می‌آید که مهارت‌های ۴گانه زبان انگلیسی شما را به دقیق‌ترین شیوه ممکن (بدون امکان تقلب و …) می‌سنجد. اگر قصد ادامه تحصیل در کشوری انگلیسی زبان را دارید، در کنار تهیه ترجمه رسمی مدارک، تقویت رزومه، درخواست پذیرش و …، باید به دنبال کسب مدرک آیلتس یا تافل هم باشید (نوع آزمون به کشور مقصد بستگی دارد).

سوالات این آزمون سخت هستند ولی در عین سختی، قابل حل هستند. شما با صرف زمانی منطقی برای آموزش آیلتس می‌توانید نمره‌ی ۷+ در این آزمون کسب کنید. در کنار مطالعه و شرکت در کلاس‌‌های آموزش آیلتس، بررسی نمونه سوالات آیلتس و شرکت در ماک‌های آیلتس هم به شناسایی نقاط ضعف و تقویت نمره شما کمک می‌کند.

اگر به دنبال نمونه سوالات بخش شنیداری آزمون آیلتس هستید، این مقاله برای شماست. برای آشنایی با ۵ وب‌سایت رایگان ارائه‌دهنده نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس در ادامه این مقاله همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

۵ سایت کاربردی برای یافتن تلفظ واژگان انگلیسی

وب‌سایت‌های ارائه دهنده سوالات شنیداری آیلتس (ماک لیسنینگ آیلتس)

اگر به دنبال وب‌سایت‌هایی برای استفاده و دانلود رایگان نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس می‌گردید، از این و‌ب‌سایت‌ها استفاده کنید‍!
اگر به دنبال وب‌سایت‌هایی برای استفاده و دانلود رایگان نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس می‌گردید، از این و‌ب‌سایت‌ها استفاده کنید‍!

کانال‌های یوتیوب مفید برای تمرین لیسنینگ آیلتس

اگر هم به ویدئوهایی برای آمادگی آزمون آیلتس مخصوصا بخش شنیداری آن نیاز دارید، این کانال‌های یوتیوب برای شما کاربردی است.

لیسنینگ آزمون آیلتس چه مدت طول می‌کشد؟

در بخش شنیداری آزمون آیلتس، ۴ تا صدا برای شما پخش می‌شود که در مجموع از آن‌ها، ۴۰ سوال برای شما طرح می‌شود. مدت زمان این بخش، ۳۰ دقیقه است. توجه داشته باشید که این بخش هم برای آزمون آیلتس جنرال و هم آکادمیک یکسان است.

مطالب مرتبط:

معرفی سطح‌های زبان انگلیسی (مبتدی تا پیشرفته)

صوت اول، به مکالمه‌ای بین دو نفر می‌پردازد که در یک زمینه اجتماعی روزمره اتفاق می‌افتد. صوت دوم، یک مونولوگ در یک زمینه اجتماعی روزمره، به عنوان مثال سخنرانی در مورد امکانات کتابخانه است. در صوت چهارم هم حداکثر ۴ دانشجو، در زمینه‌های آموزشی و آکادمیک با هم بحث می‌کنند. صوت چهارم هم به یک مونولوگ در زمینه آموزشی مثلا یک سخنرانی علمی می‌پردازد.

این صوت‌ها صرفا با لهجه بریتیش نیستند بلکه در آن‌ها از انواع لهجه‌های آمریکایی، استرالیایی، کانادایی و … هم استفاده شده است.

سخن پایانی

در این مقاله وبلاگ ترجمیک به معرفی وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده نمونه سوالات لیسنینگ آیلتس پرداختیم. حتی اگر دانش زبانی خوبی هم دارید، حداقل در چندین ماک آیلتس شرکت کنید و توانایی‌های زبانی خود را بسنجید. آزمون آیلتس سخت است ولی کسب نمره بالا در آن غیرممکن نیست. هر ساله افراد بسیاری با پیشینه‌های متفاوت تحصیلی و زبانی، در این آزمون نمره ۷+ کسب می‌کنند. چرا شما یکی از این افراد نباشید؟

اگر به خدماتی مانند ترجمه مقاله، ترجمه رسمی مدارک، ترجمه کتاب، ترجمه همزمان و ویرایش نیتیو نیاز دارید، با خیالی آسوده از خدمات موسسه ترجمیک استفاده کنید. اگر هم به اطلاعات بیشتری درباره تعرفه خدمات نیاز دارید، به صفحه هزینه ترجمه مراجعه کنید.

یک دیدگاه در «۵ وب‌سایت کاربردی برای تمرین لیسنینگ آیلتس»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.