خدمات پرداخت ارزی با کارت و پی پال

در دنیای امروز با رونق کسب و کارهای اینترنتی، اکثر افراد و شرکتهای داخلی نیز نیاز به ارتباط بیشتری با دنیای بین الملل دارند. دانشجویی که برای ادامه تحصیل می خواهد به خارج از کشور مهاجرت کند، برنامه نویسی که از وبسایت خارجی می خواهد کد برنامه بخرد، شرکتی که می خواهد قطعه ای را از خارج از کشور سفارش دهد و … از این دسته هستند. همه این فعالیت های نیازمند تعامل با مجموعه های خارج از کشور دارد و بخشی از این تعامل، موضوع دریافت و پرداخت هزینه از طریق درگاه های اینترنتی است که مهمترین و شناخته شده ترین آنها، استفاده از درگاههای ویزا کارت، مستر کارت و پرداخت با اکانت پی پال است. آسان کارت به عنوان معروفترین و قدیمی ترین وبسایت ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی، در سالهای گذشته سفارشات پرداخت بسیاری از مشتریان را انجام داده است و هم اکنون به عنوان وبسایت پیشرو در این حوزه و با داشتن کارشناسان پرداخت خبره با سطح تحصیلات بالا، پرداخت های مشتریان را با کمترین کارمزد و در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد.

حوزه ی پرداخت های ارزی تنوع بسیار بالایی دارد و اکثر پرداخت های درخواستی توسط متقاضیان در چند گروه عمده زیر دسته بندی می شوند:

انجام پرداخت در فروشگاه های  اینترنتی خارجی

خرید از وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین خارجی مثل آمازون، ای بی، اتسی، اینوتو، اپ استور و… علی رغم وجود محدودیت هایی که برای شهروندان ایرانی وجود دارد، موضوع بسیار جذابی برای کاربران ایرانی است. قسمتی از این خریدها، شامل محصولاتی مثل( خرید کتاب، کیف، لباس، لپ تاپ، ..)  هستند که نیازمند داشتن آدرس پستی در خارج از کشور برای ارسال فیزیک کالا هستند. بعضی دیگر صرفا خرید اکانت یا دانلود نرم افزار است.

پرداخت های ارزی دانشجویی و آزمون های بین المللی و دوره های حرفه ای

عمده پرداختهای دانشجویی و آزمون های بین المللی با موضوع اپلای از دانشگاه های خارجی مرتبط است. پرداخت هایی مثل هزینه اپلیکیشین فی، ارزیابی مدارک تحصیلی، هزینه چاپ مقاله، آمادگی آزمون های زبان، آزمون های زبان تافل TOEFL، آیلتس IELTS، جی آر ای GRE، پی تی ای PTE، آزمون آنلاین دولینگو duolingo از این دسته هستند، علاوه بر این شرکت در دوره های حرفه ای، نیز در این دسته هستند. مواردی مانند؛ گواهینامه تحلیلگری مالی خبره CFA، آزمون گواهینامه پزشکی ایالات متحده USMLE، آزمون مدیریت پروژه PMP، عضویتPMI ، پرداخت هزینه دوره های آموزشی آنلاین در Coursera، edX، Udemy … در این دسته جای می گیرند.

پرداخت های مهاجرتی و مسافرتی، رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما

اگر قصد مسافرت یا مهاجرت به خارج از کشور را دارید طبیعتا نیازمند پرداخت یک سری هزینه ها به صورت دلاری، یورویی یا سایر ارزها هستید. هزینه گرفتن ویزای کشور مقصد، تعیین وقت سفارت، رزرو هتل خارجی، خرید بلیط هواپیما و غیره  از این دسته  هزینه ها هستند.

پرداخت جهت تبلیغات در گوگل ادوردز، الکسا، خرید هاست، دامین و سرور

بخش عمده دیگر خرید های آنلاین، خرید و شارژ اکانت های گوگل، الکسا، ثبت دامنه خارجی و خرید هاست خارجی است که در این زمینه نیز می توان از سرویس های پرداخت آسان کارت استفاده کرد و بدون استفاده از خدمات شرکت های واسطه، از وبسایت های معتبر جهانی سرویس گرفت.

پرداخت بازی ها و نرم افزار ها ، PC ، کنسول ، Microsoft  و …

یکی از فیلدهای پرداخت ارزی که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است سفارش پرداخت در حوزه بازی های کامپیوتری، مثل خرید و شارژ اکانت، آپدیت گیم های جدید، آنلاک کردن برنامه های کامپیوتری و نرم افزارها است. این پرداخت ها عمدتا پیچیدگی های بیشتری دارد که انجام آن نیز طبیعتا نیاز به تجربه و مهارت بیشتری دارد.

کلام آخر

در این محتوا، شناخت کلی از حوزه فعالیت آسان کارت ارائه شد. همانطوری که مطرح گردید انجام پرداخت های ارزی با انواع ارزهای رایج دنیا مثل؛ دلار، یورو، کرون، پوند، یورو، درهم، لیر و … از طریق کارتهای ارزی ویزا کارت و مستر کارت و یا اکانت پی پال انجام می گیرد. آسان کارت خدمات جانبی نیز دارد، این خدمات شامل ارائه ویزاکارت مجازی در مبالغ مختلف( برای خریدهای آنلاین توسط خود فرد، فعالسازی اکانت یا تأیید حساب های کاربری اینترنتی)، نقد کردن درآمدهای ارزی فریلنسر ها و مشاوره در زمینه پرداخت های ارزی است. خدمات وبسایت آسان کارت از طریق ثبت سفارش پرداخت امکان پذیر است و در صورت وجود هرگونه سوال قبل یا بعد از ثبت سفارش، نیاز به انجام مشاوره در زمینه انواع پرداخت های ارزی، می توانید با بخش پشتیبانی وبسایت در تماس باشید.

اطلاعات تماس آسان کارت

Website: AsanCard.com

Tel: 021-54065 – 02166175405 – 02166175402

Mobile & Telegram:  09129353893  –  @AsanSupport

email: support@asancard.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.