دانلود گرامرلی

تاثیر گرامرلی در پذیرش مقاله

دغدغه همیشگی نویسندگان متون انگلیسی نوشتن متن بدون اشتباه دستوری است. اما این چگونه امکان دارد، مخصوصاً برای افرادی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی نیست و امکان اشتباه حتی با مرور و بررسی چند باره متن وجود دارد.

 نویسندگان و مترجمان حرفه‌ای امروزه از نرم افزارهای تصحیح خودکار استفاده می‌کنند که تا حد زیادی مشکلات گرامری را تشخیص می‌دهد و به نویسنده در ارائه یک متن دقیق و عاری از هرگونه ایراد کمک می‌کند.

گرامرلی یک نرم افزار قوی برای کمک به نویسندگان است که اشتباهات گرامری و نگارشی متن را مشخص کرده و آن‌ها را تصحیح می‌کند. با دانلود گرامرلی یک مترجم و یا نویسنده زبان انگلیسی به راحتی می‌تواند بیشتر ایرادات متن خود را بدون صرف وقت زیاد برای چند بار مرور متن متوجه شود و آن‌ها اصلاح کند. در ادامه در مورد دانلود گرامرلی و امکانات و آموزش گرامرلی اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

پیش از این هم مطالبی را در مورد گرامرلی بر روی وبلاگ ترجمیک قرار داده‌ایم.

تأثیر گرامرلی در پذیرش مقاله

یک عامل مهم که تأثیر به سزایی در پذیرش مقالات علمی در ژورنال‌های خارجی معتبر دارد، نگارش صحیح متن است. به عبارتی در صورتی که مقاله‌ شما از نظر بار علمی و محتوایی در سطح بالا و غنی قرار داشته باشد، اما از نظر نگارشی و گرامری درست نوشته نشده باشد، احتمال ریجکت شدن آن بسیار زیاد است.

 متن پس از ترجمه تخصصی باید توسط مترجمان و ویراستاران با تجریه ویرایش شود و ساختارهای زبان انگلیسی به دقت در آن رعایت شود. در غیر این صورت امکان پذیرش آن توسط یک ژورنال معتبر خیلی کم خواهد بود.

ویرایش دقیق متن انگلیسی مقاله پس از ترجمه موجب می‌شود تا از انتقال صحیح مطالب و مفاهیم مورد نظر نویسندگان اطمینان حاصل کنیم زیرا جدای از محتوای علمی، نگارش و خوانایی متن و انتقال درست مفهوم از نظر داوران بسیار حائز اهمیت است و در صورتی که مقاله از این لحاظ ضعیف باشد، شانس قبولی در ژورنال‌های معتبر را از دست می‌دهد.

آیا همه مقالات باید توسط گرامرلی بررسی شوند؟

همه‌ افراد، حتی نویسندگان و مترجمان حرفه‌ای امکان اشتباه در متن را دارند و بدیهی است که صرف وقت زیاد برای مرور چندباره متن همیشه امکان پذیر نیست. گرامرلی به عنوان دستیار نویسنده و مترجم در زمان کوتاهی این کار را انجام می‌دهد و بدون تغییر متن اشتباهات آن را مشخص می‌کند.

 با دانلود گرامرلی یک نویسنده و یا مترجم پس از ترجمه، می‌تواند متن خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازبینی کند و با تصحیح اشتباهات متنی دقیق و کامل و عاری از خطا را ارائه کند.

مزیت مهم گرامرلی این است که بررسی مقاله در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود چون در فرایند چاپ مقالات در ژورنال‌های معتبر که زمان عامل بسیاری مهمی است، این خدمت گرامرلی واقعاً سودمند است.

فرقی نمی‌کند که متن شما در چه زمینه‌ای باشد و یا هدف نهایی شما از نوشتن این متن چه باشد. یک نامه‌ اداری، یک مقاله و یا هر نوشتار دیگری. با دانلود گرامرلی می‌توانید به یک ویرایشگر آنلاین و دقیق دسترسی داشته باشید. در نظر داشته باشید که بسیاری از خدمات گرامرلی در نسخه‌ پریمیوم آن ارائه می‌شود، هرچند که نسخه‌ی رایگان آن نیز می‌تواند برای شما سودمند باشد.

دانلود گرامرلی بر روی هر سیستم عاملی مثل از ویندوز، iOS و اندروید امکان پذیر است. برای نسخه ویندوز یک افزونه در برنامه‌ی ماکروسافت ورد، گوگل کروم و حتی فایرفاکس اضافه می‌شود که نوشته‌های شما در این دو برنامه را نیز بررسی می‌کند و نیازی به انتقال متن به گرامرلی نیست.

آموزش گرامرلی به صورت کامل در لینک زیر در ترجمیک ارائه شده است.

آموزش گرامرلی

تصحیح رایتینگ آیلتس با استفاده از گرامرلی

 یک مشخصه‌ اصلی گرامرلی که به کمک نویسندگان زبان انگلیسی می‌آید، ارائه‌ی لغات متنوع پیشنهادی در متن است. این ویژگی برای افرادی که در امتحانات زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل شرکت می‌کنند، بسیار سودمند خواهد بود.

از یک سو این افراد نیاز به نوشتن رایتینگ‌های تمرینی فراوان دارند تا برای بخش رایتینگ این آزمون‌ها آماده شوند و از سوی دیگر پیدا کردن شخصی که به اندازه کافی در زبان انگلیسی مهارت داشته باشد و متون نوشته را تصحیح کند، کار آسانی نیست.

 گرامرلی به آسانی و در کمترین زمان ممکن با دقت بسیار بالا این کار را برای شما انجام می‌دهد. حتی با استفاده از نسخه‌ی گرامرلی رایگان شما می‌توانید تا حد زیادی ایرادات متن خود را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنید.

غلط یابی با گرامرلی

 همچنین گرامرلی پس از تصحیح متن برای بسیاری از کلمات مترادف و جایگزین‌های بهتری به شما ارائه می‌دهد که برای بهبود و پیشرفت مهارت رایتینگ شما مفید خواهد بود. دانلود گرامرلی و استفاده از آن در فرایند آماده شدن برای آزمون آیلتس و تافل می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر نمره شما داشته باشد.

تشخیص سرقت ادبی با استفاده از گرامرلی

سرقت علمی که با عنوان پلاجرایزم (plagiarism) نیز شناخته می‌شود به معنی استفاده از مقالات دیگران بدون منبع دادن است.

قطعاً می‌دانید که در فرایند پذیرش و چاپ مقاله، جدید بودن مقاله‌ شما توسط تیم داوری مجله بررسی خواهد شد و در صورت وجود مشابهت، مقاله شما رد می‌شود. در حقیقت در صورتی که مقاله‌ شما مشابهت داشته باشد، اصلاً وارد مرحله‌ی داوری و بررسی محتوی مقاله نمی‌شود و در همان ابتدای امر مقاله ریجکت خواهد شد.

گرامرلی در نسخه‌ی پریمیوم خود امکان بررسی دقیق مقالات برای جلوگیری از سرقت علمی و مشابهت را فراهم کرده است. نویسندگان، سردبیران و داوران با استفاده از نرم افزار گرامرلی مشابهت مقالات را بررسی می‌کنند.

در صورتی که شما نویسنده یک مقاله هستید، بهتر است قبل از ارسال آن برای مجلات خارجی و داخلی برای جلوگیری از بروز مشابهت اتفاقی، حتماً مقاله خود را با استفاده از گرامرلی بررسی کنید.

 گرامرلی در صورت وجود مشابهت میزان آن را مشخص کرده و حتی بخش‌های کپی شده متن را تعیین می‌کند. در این حالت بهترین کار پارافریز متن مربوطه است.

توصیه مهم برای نویسندگان مقالات این است که برای بررسی سرقت ادبی هرگز از سایت‌های رایگان بررسی مقاله استفاده کنید. چند دلیل که می‌توان آن‌ها را به صورت زیر بیان کنیم:

  • این سایت‌ها در نسخه رایگان خود دارای محدودیت تعداد کلمات هستند و به همین دلیل شما باید مقاله خود را به چند بخش تقسیم کنید و هر بخش را به صورت جداگانه بررسی کنید. این کار انسجام مقاله شما را از بین می‌برد.
  • محدودیت به منابع به دلیل دسترسی به بعضی صفحات وب و مقالات رایگان.
  • در این سایت‌ها مقاله شما بر روی سرورها ذخیره می‌شود و امکان سوء استفاده از مقاله شما وجود دارد چرا که شما وجهی برای در نظر گرفتن حریم خصوصی به این سایت‌ها پرداخت نکرده‌اید.

امکان سرقت مقاله از سایت گرامرلی

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از نویسندگان مقالات به وجود می‌آید این است که کدام سایت برای سرقت ادبی مناسب است؟ آیا امکان سرقت مقاله از سایتی که مقاله را برای سرقت ادبی بررسی می‌کند، وجود دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله!

در صورتی که شما از سایت‌های نامعتبر برای بررسی سرقت ادبی و یا گرامر متن مقاله خود استفاده کنید، امکان سرقت مقاله شما توسط سایت مربوطه وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً به سراغ سایت‌های معتبر مثل گرامرلی، بروید.

طرز کار گرامرلی

گرامرلی یک سایت امن برای بررسی مقالات است و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر سرقت ادبی مقالات از این سایت ارائه نشده است. لازم به ذکر است امکان بررسی سرقت ادبی مقاله در نسخه گرامرلی رایگان وجود ندارد و این مورد در گرامرلی پرمیوم ارائه می‌شود.

خرید حساب گرامرلی

در این مقاله با کاربرد گرامرلی و مزایای دانلود گرامرلی و استفاده از آن آشنا شدید. همان طور که گفته شد در نسخه گرامرلی رایگان فقط برخی از خدمات آن ارائه می‌شود و برای داشتن خدمات بیشتر باید نسخه‌ی گرامرلی پرمیوم را خریداری کنید.

در صورتی که شما امکان خریداری نسخه‌ گرامرلی پرمیوم را ندارید، می‌توانید با ثبت سفارش در ترجمیک، از ترجمیک بخواهید مقاله‌ شما را در گرامرلی پرمیوم بررسی کند و برای اصلاحات به مترجمان و ویراستاران بسیار با تجربه بسپارد.

اما در صورتی مایل هستید خودتان اکانت گرامرلی پرمیوم داشته باشید برای پرداخت نیاز به مستر کارت و یا ویزا کارت دارید.

آیا دقت گرامرلی ۱۰۰% است؟

هرچند که دانلود گرامرلی و استفاده از آن برای تمام مترجمان و نویسندگان زبان انگلیسی می‌تواند تا حد زیادی مفید باشد، در نهایت، باید این موضوع را در نظر داشت که گرامرلی یک ماشین بررسی متن است و با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند.

 استفاده از هوش مصنوعی به این معنی است که گرامرلی درکی از تمام ظرافت‌های زبانی ندارد و بررسی متن تنها با گرامرلی نمی‌تواند آن را برای انتشار در ژورنال‌های علمی آماده کند.

 در کنار استفاده از گرامرلی مراجعه به مترجم تخصصی که اطلاعات کاملی در مورد نگارش متن انگلیسی دارد، برای بررسی دقیق متن لازم است.

آماده سازی مقاله‌ شما برای چاپ در معتبرترین ژورنال‌های علمی در سراسر دنیا توسط بهترین مترجمان ترجمیک انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش ثبت سفارش ترجمیک مراجعه کنید. اگر هم قصد فعالیت به عنوان مترجم، نویسنده یا ویراستار را دارید، می‌توانید از صفحه استخدام مترجم، در ترجمیک استخدام شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.