معرفی بهترین سایت‌ها برای آموزش آیلتس

معرفی ۹ ‌سایت‌ برتر برای آمادگی آزمون آیلتس

امروزه، علاوه بر نقش بسیار مهم و اثرگذار آموزش آیلتس و مطالعه، آشنایی با فناوری‌های جدید نیز در موفقیت این آزمون نقش‌آفرین هستند. یکی از انواع این فناوری‌ها، وب‌سایت‌های آموزش آیلتس هستند. علاوه بر این، با توجه به در دسترس بودن همگانی اینترنت، وب‌سایت‌ها می‌توانند کمک‌های شایانی به داوطلبان در زمینۀ آموزش آیلتس کنند.

این وب‌سایت‌ها، در زمینه نمونه سوالات تمرینی آزمون آیلتس، ارائه نکاتی برای موفقیت در آزمون و… به داوطلبان کمک می‌کنند. این وب‌سایت‌های آموزشی، به ذهن داوطلبان برای موفقیت در آزمون آیلتس و برنامه‌ریزی آن جهت می‌دهند و بیشتر نیازهای داوطلبان این آزمون را رفع می‌کنند.

اگر به دنبال آشنایی با مهم‌ترین و برترین وب‌سایت‌های آمادگی آزمون آیلتس هستید، در ادامه این مطلب از وبلاگ ترجمیک همراه ما باشید!

مطالب مرتبط:

چگونه در اولین بار شرکت در آیلتس، نمره بالایی کسب کنیم؟

برترین وب‌سایت‌های آمادگی آزمون آیلتس کدام‌اند؟

در ادامه، به برخی از وب‌سایت‌های مفید و موثر برای ایجاد آمادگی در داوطلبان آیلتس اشاره می‌کنیم و معرفی بخش‌های گوناگون این سایت‌ها می‌پردازیم:

وب‌سایت رسمی IELTS

این وب‌سایت، معتبرترین و مهم‌ترین وب‌سایت برای استفادۀ شرکت‌کنندگان این آزمون است. این سایت تقریبا هرآن‌چه که شما برای موفقیت در این آزمون نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد. این سایت شامل پنج بخش عمده است:

  • دربارۀ آزمون آیلتس؛
  • برای داوطلبان آزمون؛
  • برای موسسات و سازمان‌ها؛
  • برای پژوهشگران؛
  • برای مدرسان.

نکته‌ی مهمی که در خصوص وب‌سایت رسمی IELTS وجود دارد، صحیح و قابل اعتماد بودن اطلاعات موجود در آن است. به طوری که بیشتر اطلاعات موجود در سایت، اخبار رسمی سازمان IDP است. هم‌چنین مطالبی که در این وب‌سایت وجود دارد برای تمامی افراد علاقه‌مند و سایر مفید است.

بیشتر اطلاعات موجود در وب‌سایت رسمی آیلتس، اخبار رسمی سازمان IDP است.
بیشتر اطلاعات موجود در وب‌سایت رسمی آیلتس، اخبار رسمی سازمان IDP است.

وب‌سایت IELTS Liz

اگر جز افرادی باشید که در خصوص آزمون آیلتس در اینترنت جست‌و‍‌جویی کرده باشید، احتمال کمی وجود دارد که نام این سایت به چشمتان نخورده باشد. نقطه قوت سایتIELTS Liz ، ارائه نکات و نمونه‌های فراوان هر چهار مهارت آزمون آیلتس است. به علاوه وجود ویدیوهای آموزشی آزمون آیلتس، این وب‌سایت را در ردیف برترین وب‌سایت‌های آمادگی آزمون آیلتس قرار می‌دهد.

وب‌سایت IELTS Simon

IELTS Simon، نیز از سایت‌های مفید در خصوص ارائه تمرین‌های آزمون آیلتس است. این سایت نیز در ارائه ویدیوهای آموزشی مربوط به آزمون آیلتس، فعالیت دارد. نکته قابل توجه این است که این فیلم‌های آموزشی رایگان نیستند و حتما باید مبلغ مشخص شده را پرداخت کنید!

وب‌سایت IELTS Mentor

اگر قصد دارید تمرینات زیادی در خصوص آزمون آیلتس داشته باشید، این وب‌سایت را به شما پیشنهاد می‌‎کنیم! وب‌سایت IELTS Mentor منبع خوبی برای نمونه سوالات مبتدی تا پیشرفته آزمون آیلتس است و جست‌و‌جوی مطالب نیز در آن به سادگی صورت می‌گیرد.

مطالب

آیا آزمون آیلتس نمره منفی دارد؟

وب‌سایت IELTS Buddy

یکی از برترین سایت‌های آموزش آیلتس، IELTS Buddy است. این وب‌سایت، شامل نمونه سوالات آزمون آیلتس، ارائه نکات کاربردی در خصوص این آزمون، ارائه نمونه‌هایی در خصوص مهارت‌های خاص آزمون آیلتس و… است. اگر به صورت ویژه به دنبال سایتی هستید که نمونه سوالات تمرینی آیلتس را با فراوانی و تنوع بالا در اختیار شما قرار دهد، این وب‌سایت را از دست ندهید!

اگر به دنبال سایتی هستید که نمونه سوالات تمرینی آیلتس را با فراوانی و تنوع بالا در اختیار شما قرار دهد، وب‌سایت IELTS Buddy را از دست ندهید!

وب‌سایت IELTS Advantage

اگر به دنبال سایتی هستید که متنوع باشد و نکات جدیدتر و به‌روزتری را در خود جای دهد، سایت IELTS Advantage را بررسی کنید. استفاده از این سایت، آسان است و هم‌چنین این سایت دوره‌های رایگانی برای تقویت مهارت‌های چهارگانه داوطلبان برگزار می‌کند که از مزیت‌های مهم و برجسته این سایت به شمار می‌رود.

وب‌سایت IELTS up

این وب‌سایت به لحاظ بصری و طراحی سایت، از جذابیت بالایی برخوردار است. این وب‌سایت، نکات مربوط به آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال را در خود جای داده است. نکته جالب در خصوص سایت IELTS up این است که بخشی به نام «Maximizer» دارد. در این بخش، اهداف شما در خصوص رسیدن به نمره آیلتس مدنظر در بازه زمانی شما پرسیده می‌شود و بر اساس آن، نقشه‌ای کلی برای بهبود مهارت‌های شما ارائه می‌شود. هم‌چنین در این سایت، تصحیح رایتینگ نیز وجود دارد که با هزینه‌ای اندک قابلیت دسترسی دارد.

مطالب مرتبط:

چگونه گواهی آزمون آیلتس را دریافت کنیم؟

IELTS Podcast

یکی از وب‌سایت‌های غنی و مفید در خصوص آموزش نکاتی مهم برای آزمون آیلتس، IELTS Podcast است. این وب‌سایت شامل مطالب و مقالاتی در خصوص هر چهار مهارت آزمون آیلتس است. این وب‌سایت منبعی جامع و همه‌جانبه برای تقویت مهارت شنیداری است. همانطور که از نام سایت نیز مشخص است، این سایت شامل پادکست‌هایی زیاد و متنوع است.

وب‌سایت IELTS Podcast، منبعی مفید و جامع برای تقویت مهارت‌های نوشتاری است.

English EXAM

منبع دیگر برای افرادی که قصد دارند به شکل آنلاین برای آزمون آیلتس آماده شوند، English EXAM است. این وبسایت، شامل آموزش نکاتی مفید برای تقویت‌ مهارت‌های اصلی چهارگانه و فرعی آیلتس، نمونه تمرین‌های آزمون آیلتس و… است. اگر قصد دارید به وب‌سایتی همه‌جانبه در موضوعات آیلتس دسترسی پیدا کنید، این وب‌سایت را فراموش نکنید!

سخن آخر

در این وب‌سایت، تلاش کردیم تا سایت‌هایی مفید در زمینۀ آموزش آیلتس را معرفی کنیم. نکته مهم این است که تمامی این وب‌سایت‌ها را بررسی کنید و ببینید کدام یک از این سایت‌ها با نیاز شما، تطابق بیشتری دارد تا با استفاده از آن مهارت‌های خود را ارتقا دهید!

اگر به دنبال کلاس آیلتس با هزینه مناسب هستید، هزینه آیلتس ترجمیک را بررسی کنید!

5 دیدگاه در «معرفی ۹ ‌سایت‌ برتر برای آمادگی آزمون آیلتس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.