هزینه کلاس آیلتس در سال 1402

هزینه کلاس آیلتس در سال ۱۴۰۲

احتمالا می‌دانید که برای کسب آمادگی در آزمون آیلتس، موسسات و دانشگاه‌های زیادی دوره‌های آموزش آیلتس را برگزار می‌کنند. معمولا الگوی آموزش این کلاس‌ها یا به صورت ساعت‌های طولانی آموزش هفتگی در مدت زمان کوتاه یا ساعت‌های کمتر در بازۀ زمانی طولانی است.

داوطلبان برای کسب نمرۀ مطلوب در این آزمون ممکن است در کلاس آیلتس آنلاین یا حضوری شرکت کنند. با این‌حال انتخاب کلاس آیلتس مناسب برای بازده بیشتر و بیشترین تاثیر، معیارهایی دارد. یکی از این معیارهای مهم، هزینۀ مناسب کلاس برای داوطلبان این آزمون است.

اگر به دنبال معیارهای انتخاب یک کلاس آیلتس مناسب و هزینه‌های آن در سال ۱۴۰۲ هستید، با ما در این مطلب از وبلاگ ترجمیک همراه باشید!

مطالب مرتبط:

۴ باور اشتباه درباره کلاس زبان آنلاین

اطمینان از آشنایی مدرس با آیلتس

یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب کلاس آیلتس مناسب، کسب اطمینان از آشنایی مدرس با آزمون آیلتس و روند آن است. یک مدرس آیلتس باید بداند شما دنبال چه چیزی هستید و به چه موضوعاتی برای موفقیت نیاز دارید. در عین حال او باید بتواند پاسخ این پرسش‌ها را بدهد:

√ نمره ۶ و ۷ آیلتس چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟

√ چگونه می‌توان از نمره ۶ به نمره ۷ رسید؟

√ در رایتینگ، بیشتر چه موضوعاتی مطرح می‌شود؟

√ چگونه می‌توانم از مهارت‌های واژگانی خود برای ارتقا نمرۀ آیلتسم استفاده کنم؟

یک مدرس حرفه‌ای در آموزش آیلتس، بالافاصله می‌تواند به پرسش‌های بالا پاسخ دهد. پیشنهاد می‌کنیم، اگر مدرس آیلتس‌تان در پاسخگویی به سوالاتتان و هم‌چنین نمونه سوالات این آزمون ضعف دارد، به او اعتماد نکنید.

سنجش عملکرد سایر فراگیران

سعی کنید فراگیرانی که قبلا دوره‌های آموزش آیلتس را تحت نظر مدرس شما یا موسسه‌تان طی کرده‌اند را بیابید. این موضوع که آیا این فراگیران به نمرۀ مدنظر خود در آزمون آیلتس رسیده‌اند یا خیر، می‌تواند کمک کند تا کلاس آیلتس مناسب را انتخاب کنید. آشنایی با تجربیات این داوطلبان و مسیر موفقیت آنان به شما کمک می‌کند تا برنامۀ مطالعاتی خود را با پشتکار بیشتری دنبال کنید.

نقش بررسی عملکرد سایر فراگیران در انتخاب کلاس آیلتس مناسب.
بررسی عملکرد سایر فراگیران در انتخاب کلاس آیلتس موثر است.

سرمایه‌گذاری برای موفقیت

دقت کنید که شما باید برای موفقیت در آزمون آیلتس و آیندۀ خود، خودخوانی صرف کافی نیست. بنابر این لازم است کلاس آیلتس را همگام با برنامۀ مطالعاتی خود برای این آزمون قرار دهید. از سوال پرسیدن و کسب اطمینان از معتبر بودن کلاس آیلتس نترسید. پیش از شرکت در کلاس آیلتس با اطمینان آن را انتخاب کنید که پشیمانی به سراغتان نیاید.

امکان پیگیری

یکی از دیگر معیارهای انتخاب کلاس آیلتس، امکان پیگیری و پشتیبانی است. شما باید این اطمینان را داشته باشید که در صورت بروز مشکل در روند کلاس خود، امکان پیگیری را دارید. پشتیبانی و پیگیری برای رفع مشکلات همه‌جانبۀ کاربران، موجب می‌شود خیال شما از بسیاری جهات راحت شود.

تعیین سطح

توجه داشته باشید یک معیار مهم برای انتخاب کلاس، تعیین سطح پیش از شرکت در دوره‌هاست. اگر اطلاعی از سطح دانش زبانی خود را ندارید و در دوره‌های آیلتس بدون تعیین سطح شرکت کنید، وقت و هزینۀ شما از بین خواهد رفت. علاوه بر این موضوع دل‌سردی و کاهش اعتماد به نفستان را به دنبال خواهد داشت. بنابر این حتما در کلاس آیلتسی شرکت کنید که پیش از آن تعیین سطح شوید.

مطالب مرتبط:

معرفی ۹ سایت برتر برای آمادگی آزمون آیلتس

هزینه کلاس آیلتس در سال ۱۴۰۲

خبر خوب این است که کلاس‌های آیلتس دبستان ترجمیک با مناسب‌ترین قیمت برگزار می‌شود. نکتۀ قابل توجه درخصوص کلاس‌های آیلتس ترجمیک، حفظ کیفیت بالای آموزشی در کنار قیمت مناسب دوره‌های گروهی و کلاس خصوصی آیلتس است. دوره‌های آیلتس ترجمیک در سه سطح فاندامنتال، پری‌آیلتس و آیلتس پیشرفته برگزار می‌شود.

ارتقا نمره

هزینه

سطح

۴-۵

یک میلیون و ششصد هزار تومان

fundamental

۵-۶٫۵

دو میلیون و دویست هزار تومان

pre-ielts

۶٫۵-۷٫۵

سه میلیون و دویست هزار تومان

ielts

کلاس‌های آیلتس ترجمیک به شکلی برنامه‌ریزی شده است که داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین روند پیشرفت را تجربه کنند. تمامی دوره‌ها در طول تقریبا ۶ ماه به پایان می‌رسند و هر دوره، دو ماهه به پایان می‌رسد. ترجمیک آموزشی ۶۰ ساعته برای هر دوره خود دارد. مدرسان آیلتس ترجمیک از میان برترین اساتید آیلتس کشور انتخاب شده‌اند و می‌توانند شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان یاری کنند.

پیشرفت مهارت‌های چهارگانۀ آیلتس در کلاس‌های آیلتس ترجمیک.
با شرکت در کلاس‌های آیلتس ترجمیک در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین پیشرفت را تجربه خواهید کرد.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم معیارهای انتخاب یک کلاس آیلتس مناسب را بیان کنیم. هم‌چنین هزینۀ شرکت در یک کلاس آیلتس باکیفیت را ذکر کردیم. نکته مهم این است که با آگاهی و دیدی بالا نسبت به انتخاب کلاس آیلتس اقدام کنید تا زمان‌ و هزینه‌تان را از دست ندهید.

اگر به دنبال آشنایی با مراکز معتبر برگزارکنندۀ ماک آیلتس هستید، ماک آیلتس ترجمیک را بررسی کنید!

یک دیدگاه در «هزینه کلاس آیلتس در سال ۱۴۰۲»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.