تشخیص سرقت ادبی با نرم افزار Plagiarism Checker X

این نرم افزار به دانشجویان کمک می‌کنه تا مشکلات مرتبط با نسخه‌برداری را در تکالیف و مقالات خود بررسی کنن، قبل از اینکه اساتید اینکارو براشون انجام بدن! در حقیقت این برنامه به راحتی محتواربایی رو بررسی می‌کنه، منابع اصلی و استنادات صحیح رو پیدا می‌کنه و از همه مهمتر ابزاری نسبتا قدرتمند برای مقایسه چندین متن در اختیار ما قرار میده که تمام این موارد موجب بالا رفتن کیفیت نوشته‌ها میشه.

از ویژگی‌های این نرم افزار میشه به موارد ذیل اشاره کرد:

  • ردیابی محتواربایی به صورت آنلاین: ویژگی اساسی این برنامه ردیابی محتوا توسط موتورهای جست و جوی متعدد و بررسی اسناد شما در بیش از ۱۶ میلیارد صفحه وب هستش.
  • مقایسه در کنار هم: گزینه‌ای به درد بخور برای مقایسه محتوا بین دو پنجره و پیدا کردن مکان محتوای نسخه برداری شده بدون نیاز به تلاش چندان. ویراستارها و تحلیلگران SEO عاشق این ویژگی خواهند شد.
  • مقایسه در مقیاس گسترده: این مورد ویژگی منحصر بفرد و بی‌نظیر نرم‌افزار به حساب میاد و به شما اجازه میده تا اسناد متعددی رو تجزیه و تحلیل کنید و اصالتشون رو درون منابعی متعدد مشخص کنید. برای مثال معلمان می‌تونن به کمک این برنامه دسته‌ای کامل از تکالیف رو تنها با یه کلیک بررسی کنن.
  • نتایج دقیق و فوری: این نرم افزار با الگوریتم پیشرفته‌ی خودش بیش از ۲۰۰۰۰ کلمه رو تنها در یک ثانیه بررسی می‌کنه و نتایجی فوری رو برای شما فراهم می‌کنه. به ادعای سایت این برنامه، مطالعات تطبیقی توسط آژانس‌های عیارسنجی مستقل نشون داده که دقت این برنامه از برنامه‌های مشابه خودش سه برابر بیشتره.
  • تضمین ۱۰۰ درصدی رعایت حریم خصوصی کاربر: این برنامه به شما اجازه می‌ده تا داده‌هاتونو در دستگاه خودتون نگه دارید و نیازی به بارگذاری اون‌ها وجود نداره. همچنین تضمین می‌کنه که محتوای شما به هیچ وجه نسخه برداری، ذخیره یا فروخته نمی‌شه. این ویژگی تا به امروز تنها توسط این برنامه پیشنهاد شده. البته این موضوع رو هم اضافه کنم که در نسخه‌های کرک شده ممکنه این قابلیت مخدوش شده باشه!
  • سازگاری پیشرفته و بالا: این نرم‌افزار از تمام قالب‌های پر طرفدار نوشتاری شامل PDF، DOCX، DOC، RTF و HTML پشتیبانی می‌کنه. علاوه بر این از تمام نسخه‌های در دسترس ویندوز هم پشتیبانی می‌کنه.
  • دسترس پذیری و پشتیبانی از زبان‌های متعدد: دیگر نیاز نیست تا برای بکارگیری زبان‌های مختلف از ابزار مختلف استفاده کنید چونکه این برنامه هم اکنون از ۷ زبان پشتیبانی می‌کنه (انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی و پرتغالی) و به زودی زبان‌های دیگر نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.
  • نتایج مبتنی بر تراکم و کدگذاری شده توسط رنگ‌ها: روشی شهودی برای درک سریع نتایج در یک نگاه.
  • پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته در طول هفته: این برنامه در تمام ساعات پشتیبانی فنی ارائه می‌ده و شما می‌تونید هر زمان که احساس نیاز کردید با نمایندگان خدمات مشتری تماس حاصل کنید.
  • مقرون به صرفه: آخرین و شاید مهم‌ترین مورد این است که این برنامه به جای هزینه‌های سنگین شارژ از شما تنها یک پرداخت یک دفعه‌ای طلب می‌کنه و شما تنها لازمه سرویسی رو انتخاب کنید که مناسب شماست (تک کاربره یا چند کاربره).

در انتها هم شاید بد نباشه که به دو نکته‌ی منفی درمورد این برنامه اشاره کنم:

اول اینکه متاسفانه این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنه و دوم اینکه دسترسی مناسبی به پایگاه‌های داده علمی نداره و شاید معتبرترین سایتی که بتونه ازش اطلاعات علمی کسب کنه سایت researchgate باشه!

در نهایت برای انجام ویرایش، پارافرایز متون و مقالات می‌تونید از خدمات سایت ترجمه تخصصی ترجمیک استفاده کنید.این سایت با پشتوانه‌ی قوی از مترجمان و ویراستاران حرفه‌ای و با تجربه، خدمات زیادی از جمله ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه اسناد و… رو ارائه می‌ده.

6 دیدگاه در «تشخیص سرقت ادبی با نرم افزار Plagiarism Checker X»

  1. بازتاب: وبلاگ ترجمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.