پرکارترین ماه برای شیفت شب ترجمیک؟

در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید سفارش‌های خود را در ترجمیک ثبت کنید. در بسیاری از موارد قیمت‌گذاری بدون خطا و در همان لحظه به صورت خودکار می‌گیرد. اما سوالات خود در مورد تفاوت طرح ها، نحوه ارسال سفارش، پیگیری سفارشات و یا هر سوالی که در مورد ترجمیک دارید را بی هیچ دغدغه‌ای از طریق تلفن، تیکت و پنل تلگرام با کارشناسان سایت در هر ساعت از شبانه‌روز مطرح نمایید.

ما از اینکه پاسخگوی شما باشیم احساس رضایت خواهیم داشت. در ادامه به بررسی نمودار توزیع ثبت سفارش و حجم پاسخگویی پشتیبانی در ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته در زمان‌های مختلف و مقایسه جالب آن با ماه مبارک رمضان خواهیم پرداخت. تیم پشتیبانی ترجمیک در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی است.

توزیع زمانی ثبت سفارش و درخواست پشتیبانی در ترجمیک

طی بررسی مقایسه‌ای که در میزان ثبت سفارش و درخواست پشتیبانی در دو دوره زمانی مختلف صورت گرفت، اطلاعات جالبی استخراج شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، درخواست پشیبانی و ثبت سفارش در ساعات قبل از اذان صبح و اذان مغرب در ماه مبارک رمضان در مقایسه با دوره زمانی مشابه آن حدود ۲۰ درصد افزایش و در محدوده اذان حدود ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. در تمام این بازه‌های زمانی ترجمیک پاسخگوی مشتریان عزیز بوده است.

پشتیبانی ترجمیک

نحوه ارتباط با پشتیبانی در ترجمیک

بهترین روش برای ارتباط با ترجمیک ارسال تیکت است. برای ارتباط با پشتیبانی می‌توانید از طریق لینک ارسال تیکت برای پشتیبانی درخواست و یا سوال خود را ارسال نمایید. پشتیبانی در زمانی کوتاه به شما پاسخ خواهند داد. در مواردی که نیاز به تماس تلفنی است می‌توانید از طریق شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۹۵۱۱۸۶۵۴
۰۲۱-۶۶۰۶۴۶۰۸ – فقط ساعات اداری
۰۲۱-۶۶۰۹۲۳۶۸ – فقط ساعات اداری

برای ارتباط از طریق تلگرام، می‌توانید پشتیبانی تلگرامی ترجمیک ارتباط برقرار کنید. در مواردی که نیاز به ارسال ایمیل دارید با ایمیل زیر در ارتباط باشید.

tarjomic@gmail.com

برای ثبت سفارش و یا هر مساله دیگری به صورت کلی نیاز به حضور در دفتر ترجمیک نیست. در هر صورت اگر نیاز به حضور در دفتر داشتید می‌توانید به صفحه تماس با ما در سایت ترجمیک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.