چگونه به نمایشگاه کتاب برسیم؟

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب، نمایشگاهی است که مورد علاقه بسیاری از مردم است. حتی اگر قصد خریدن کتاب‌های خاصی را نداشته باشید، قدم زدن در بین این همه کتاب، شما را به شوق خواهد آورد.

امسال، دومین سالی است که نمایشگاه کتاب پس از دوران کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شود. در سال ۱۴۰۲، نمایشگاه کتاب از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت در مصلی تهران برقرار است.

اگر شما هم مشتاق رفتن به نمایشگاه کتاب هستید، باید با راه‌های دسترسی به محل برگزاری نمایشگاه یعنی مصلی تهران آشنا باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

مسیر‌های متروی نمایشگاه کتاب

معرفی سایت‌های دانلود مقاله داخلی و خارجی

اولین پیشنهاد ما برای رفتن مصلی از طریق مترو است. در نزدیکی مصلی ۲ ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی وجود دارد. ایستگاه مترو مصلی از خط ۱ که در نقشه به رنگ قرمز است و ایستگاه شهید بهشتی از ۲ خط یک و سه که هر دو گزینه‌های خوبی برای رفتن به نمایشگاه کتاب هستند.

انتظار برای آمدن قطار در خط ۱ یعنی مصلی بسیار کم‌تر از خط‌های دیگر است. اگر می‌خواهید سریع‌تر به مصلی برسید از ایستگاه مصلی استفاده کنید.

مسیرهای مترو نمایشگاه کتاب - ایستگاه مصلی و بهشتی
مسیرهای مترو سی و سومین نمایشگاه کتاب

راه‌های رسیدن به نمایشگاه کتاب با اتوبوس

دومین پیشنهاد ما برای رسیدن به مصلی اتوبوس است. اتوبوس‌هایی وجود دارد که به صورت مستقیم از ایستگاه به مصلی می‌روند.

ایستگاه‌هایی که اتوبوس‌های آن مستقیم به مصلی می‌روند به شکل زیر است:

اتوبوس‌های مستقیم به مصلی از ایستگاه‌های زیر حرکت می‌کنند:
ایستگاه میدان آزادی، ایستگاه صادقیه، ایستگاه تجریش، ایستگاه قیطریه، ایستگاه میدان امام حسین(ع)، ایستگاه خراسان، ایستگاه میدان انقلاب، ایستگاه میدان صنعت، ایستگاه میدان رسالت، ایستگاه هفت تیر، ایستگاه ونک، ایستگاه خاوران.

همچنین خطوط عبوری از مصلی به شرح زیر می‌باشد:

۱- خط پایانه آزادی- سید خندان، ۲- خط میدان امام حسین-پایانه شهید بهشتی، ۳- خط بیمارستان امام خمینی-پایانه شهید بهشتی، ۴- خط انتهای بلوار ارتش- پایانه شهید بهشتی، ۵- خط میدان انقلاب-پایانه بیهقی، ۶- خط چهارراه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، ۷-خط میدان رسالت-میدان ونک، ۸-خط میدان رسالت-میدان صنعت، ۹-خط رسالت-مطهری، ۱۰-خط فلکه سوم تهرانپارس-خیابان شهید مطهری و ۱۱- سامانه تندرو خط ۵ (پایانه BRT علم وصنعت-پایانه بیهقی)

نقشه خطوط تندروبرای رسیدن به نمایشگاه کتاب

راه‌های رسیدن به نمایشگاه کتاب با تاکسی

و اما سومین پیشنهاد ما برای رسیدن به نمایشگاه کتاب از طریق تاکسی است.

برای رسیدن به مصلی امکان استفاده از از تاکسی‌ها یا ون‌هایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به مقصد نمایشگاه کتاب، را دارید .

مطالب مرتبط:‌

۲۵ سایت مفید برای دانلود رایگان کتاب‌ علمی و دانشگاهی

رفتن به نمایشگاه کتاب با ماشین شخصی

اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود به نمایشگاه بروید از آدرس‌های زیر برای رسیدن به نمایشگاه و پارک خودرو استفاده کنید.

  1. خیابان شهید بهشتی- پارکینگ درب شماره یک: دسترسی از خیابان شهید بهشتی واقع در ضلع جنوبی مصلی
  2. خیابان مفتح- پارکینگ لجستیک- دسترسی از خیابان مفتح، قبل از دانشگاه الهیات
  3. اتوبان رسالت- پارکینگ گلگشت- دسترسی از اتوبان رسالت، قبل از سازمان فرهنگ و ارتباطات
مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کتاب
مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کتاب

سخن پایانی

لیست خرید خود را آماده کرده‌اید؟‌ امسال نمایشگاه کتاب با شور و اشتیاق بیشتری شروع می‌شود، زیرا افراد زیادی برای رفتن به سی و سومین نمایشگاه کتاب خود را آماده کرده‌اند. در این مطلب به مسیر‌های دسترسی به نمایشگاه پرداختیم. امیدواریم برای شما مفید باشد.

تجربه‌های خود از نمایشگاه کتاب را با ما در میان بگذارید.

اگر به تولید محتوا علاقه دارید و با اصول سئو آشنا هستید، به تیم تولید محتوای ترجمیک بپیوندید. برای شروع، کافیست به صفحه استخدام مترجم و تولیدکننده محتوا مراجعه کنید.

از خدماتی که ترجمیک به مشتریان خود ارائه می‌کند، ترجمه کتاب است. اگر شما کتابی دارید که می‌خواهید به زبان دیگری ترجمه شود، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به صفحه ترجمه کتاب مراجعه فرمایید.

یک دیدگاه در «مسیرهای دسترسی به نمایشگاه کتاب»;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.