چگونه پی‌دی‌اف را به ورد تبدیل کنیم؟

۶ سایت رایگان برای تبدیل PDF به Word

از مشکلاتی که معمولا دانشجویان و دانش آموزان زیادی هنگام تبدیل PDF به Word به آن بر می‌خورند، به‌هم ریختگی کلمه‌ها هنگام تغییر فرمت است. حتی مترجمان و نویسندگان محتوا نیز گاهی در هنگام ترجمه مقاله و تولید محتوای متنی به این مشکل بر می‌خورند.

فرمت‌های PDF و Word از فرمت‌هایی هستند که افراد، به طور مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنند. این دو فرمت تفاوت‌های زیادی با هم دارند ولی خوش‌بختانه می‌توانید که به آسانی آن‌ها را به یک‌دیگر تبدیل کنید.

یکی از سوال‌های پر تکراری که افراد این است که چگونه فایل PDF را بدون بهم‌ریختگی کلمات به ورد تبدیل کنیم؟ جواب این سوال ساده است.

ما در این مقاله قصد داریم به شما سایت‌هایی را معرفی کنیم که تبدیل PDF به Word به صورت رایگان در آن‌ها امکان‌پذیر است. اگر شما هم دوست دارید که در مدت زمانی کم یک فایل PDF را به Word، بدون به‌هم‌ریختگی کلمه‌ها تبدیل کنید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

قابلیت‌های پیشرفته ورد برای مقاله‌نویسی

از کدام سایت‌های برای تبدیل فرمت استفاده کنم؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گستردگی اینترنت دیگر نیازی نیست که حجم زیادی از فضای تلفن همراه یا سیستم خود را به نصب نرم‌افزار اختصاص دهید. استفاده از سرویس‌های آنلاین بسیار کار را ساده کرده است.

همه این سرویس‌ها مراحل‌های مشابهی را برای تبدیل فرمت انجام می‌دهند. سرویس‌های آنلاین و رایگانی که PDF را به Word تبدیل می‌کنند:

سرویس آنلاین Smallpdf

Smallpdf از بهترین سرویس‌ها برای تبدیل پی دی اف به ورد محسوب می‌شود. در ابتدا باید فایل موردنظرتان را در سایت آپلود کنید و سپس گزینه convert to word کلیک کنید. بعد از انجام مراحل گفته شده، فایل تبدیل شده خود را دانلود کنید.

هیچ محدودیتی در اندازه فایل PDF وجود ندارد. همچنین نیازی به ثبت‌نام در سایت نیست.

تبدیل پی‌دی‌اف به ورد با کمک سایت Smallpdf
برای جلوگیری از بهم‌ریختگی کلمات از ابزار Solid Document استفاده کنید

سرویس آنلاین Freepdfconverter

این سرویس کاملا آنلاین و رایگان است. Freepdfconverter به شما اجازه می‌دهد فایل‌های PDF خود را به ورد، پاورپوینت، شیت اکسل یا حتی به JPG تبدیل کنید.

هنگامی که یک PDF را برای تبدیل آن به Word در وب‌سایت freepdfconverter آپلود می‌کنید، فایل‌های شما بلافاصله تبدیل شده و حذف می‌شوند و هیچ اثری از فایل شما در سایت باقی نمی‌ماند.

تضمین امنین فایل‌های پی‌دی‌اف شما با کمک سایت freepdfconverter  از طریق رمزگذاری
امنیت فایل‌های شما در freepdfconverter از طریق رمزگذاری ۲۵۶ بیتی SLL تضمین می‌شود

سرویس آنلاین pdf2doc

سرویس pdf2doc کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد فایل‌های PDF خود را به صورت فایل‌های Word با امکان ویرایش در برنامه مایکروسافت ورد، تبدیل کنید.

مثلا اگر قصد ترجمه کتاب دارید، با این سایت تبدیل PDF به Word کتاب‌ها آسان می‌شود.

این ابزار بسیار تخصصی بوده است و تنها برای تبدیل فرمت PDF به Word طراحی شده است. به همین علت کیفیت بهتری را نسبت به سایر سرویس‌های دیگر می‌دهد.

چگونه فایل‌های pdf را به word از طریق سایت pdf2doc تبدیل کنیم
این سرویس آنلاین بهترین کیفیت را نسبت به سرویس‌های دیگر به کاربران خود ارائه می‌دهد.

سرویس آنلاین ilovepdf

Ilovepdf به صورت کاملا تخصصی برای کار کردن با فایل‌های PDF طراحی شده است. در این سرویس آنلاین علاوه بر تبدیل پی دی اف به ورد می‌توانید به فرمت‌های دیگری هم تبدیل کنید. فرمت‌هایی مانند پاورپوینت، JPG ، اکسل و …

در این سایت شما امکان فشرده‌سازی، ترکیب، جدا‌سازی و … را انجام دهید. امکاناتی که سایت ilovepdf ارائه می‌دهد، بسیار گسترده است و امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کاندیدای مجلس بیرجند ۱۴۰۲

رابط کاربری آسان ilovepdf  برای تبدیل پی‌دی‌اف به ورد
کار با رابط کاربری ilovepdf بسیار آسان است.

مطالب مرتبط:

چگونه در ورد عکس را در برش دلخواه تنظیم کنیم؟

سرویس آنلاین sodapdf

وب‌سایت sodapdf این امکان را به شما می‌دهد تا PDF را به Word تبدیل کنید. این سرویس امکانات دیگری مانند فشرده‌سازی پی دی اف، ادغام پی دی اف و … را دارد.

همچنین در sodapdf این امکان را دارید تا فایل‌های خود را به فرمت‌های دلخواه خودتان تغییر دهید.

نسخه دسکتاپ sodapdf برای تبدیل فایل‌های پی‌دی‌اف به ورد
نسخه دسکتاپ sodapdf تمامی امکانات موجود در سایتش را هم در اختیار کاربران می‌گذارد

سرویس آنلاین pdf.online

سرویس آنلاین pdf.online به شما این امکان را می‌دهد تا فایل PDF خود را به آسانی Word تبدیل کنید. این وب‌سایت از ویژگی OCR پشتیبانی می‌کند.

این فناوری به شما کمک می‌کند تا تصاویر اسکن شده‌ای را که حاوی نوشته هستند به متن تبدیل کنید. به عبارتی فرمت JPG را به یکی از فرمت‌های متنی تبدیل کنید.

در سایت pdf.online علاوه بر تبدیل پی دی اف به ورد، می‌توانید که به فرمت‌هایی مانند پاورپوینت، اکسل، عکس و … تبدیل کنید.

پشتیبانی از فناوری OCR در سایت pdf.online
pdf.online از فناوری OCR هم پشتیبانی می‌کند.

سخن پایانی

یکی از نیاز‌های کاربران، تبدیل انواع فایل‌های متنی به همدیگر است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه‌های ساده و آسانی برای انجام این کار به وجود آمده است. یکی از راه‌های ساده برای تبدیل فرمت‌ها به یکدیگر استفاده از سایت‌ها و ابزار‌های رایگان است.

با استفاده از سایت‌ها دیگر نیازی نیست وقت و انرژی خود را صرف نصب نرم‌افزارهای حجیم کنید. با چند کلیک ساده به نتیجه دلخواه خود می‌رسید.

در این مقاله به معرفی ۶ سایت رایگان برای تبدیل PDF به Word و انواع فرمت دیگر پرداختیم. امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.

اگر نیاز به ترجمه انواع متون مختلف مانند مقاله، کتاب و … دارید، در سایت ترجمه تخصصی ترجمیک همراه شماست. تنها با چند کلیک ساده، سفارش خود را ثبت کنید.

10 دیدگاه در «۶ سایت رایگان برای تبدیل PDF به Word»

  1. ممنون از مقاله خوبتون.
    اکثر این سایت های تبدیل پی دی اف به ورد فایلی که بعد از تبدیل دچار بهم ریختگی میشه رو به درستی تبدیل نمی کنه
    یک سایتی دیدم اسمش متنو هست اگر اشتباه نکنم، پی دی افی داشتم این مشکل رو داشت ولی خوب تبدیلش کرد.

  2. ایبو بهترین هست.الیته یه مبلغ ناچیزی باید پرداخت کنید. سایت های خارجی را امتحان کردم متاسفانه برخی فایل های فارسی را نمی تونه تبدیل کنه.
    انگلیسی را راحت تبدیل می کنه.
    Eboo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.