تحویل نسخه فیزیکی مدارک و اخذ آپوستیل

اطلاعیه: معرفی خدمات جدید موسسه ترجمیک

با خدماتی که جدیدا به موسسه ترجمیک اضافه شده است، آشنایی دارید؟ موسسه ترجمیک موسسه‌ای شناخته‌شده و باسابقه در زمینه ارائه خدمات زبانی هم‌چون ترجمه تخصصی متون، ترجمه مقاله و کتاب، ترجمه رسمی مدارک، ویرایش نیتیو و تولید محتوا است. این موسسه در طی سال‌ها سابقه فعالیت خود با موسسات داخلی و خارجی معتبر بسیاری همکاری کرده است.

سایت ترجمه ترجمیک در طی سال‌ها کوشیده است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه ارائه دهد. برای آسودگی خیال کارفرمایان گرامی نیز اقدام به ارائه راه‌کارهایی هم‌چون تضمین کیفیت و زمان تحویل، پشتیبانی شبانه‌روزی، پایش کیفی سفارش‌ها، تحویل بخش به بخش پروژه‌ها و … کرده است.

به تازگی دو ویژگی جدید به خدمات ترجمیک اضافه شده است که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. پس تا پایان این مقاله وبلاگ ترجمیک همراه ما باشید.

مطالب مرتبط:

چرا تولید محتوا با هوش مصنوعی در ترجمیک ممنوع است؟

تحویل نسخه فیزیکی و تاییدشده ترجمه متون و مقالات

یکی از امکانات جدیدی که به سایت ترجمه ترجمیک اضافه شده است، تحویل نسخه فیزیکی ترجمه متون و مقالات است. فرض کنید که به ترجمه نامه مهمی نیاز دارید و قصد اثبات این را دارید که ترجمه نامه شما توسط موسسه معتبری انجام شده است. یا این‌که می‌خواهید به دانشگاه خود نشان دهید که ترجمه مقاله شما از کیفیت بالایی برخوردار است. در هر صورت، با کمک این گواهی و نسخه تاییدشده، نشان می‌دهید که ترجمه متون شما توسط موسسه‌ای معتبر انجام شده است.

این نسخه فیزیکی در سربرگ دارالترجمه آنلاین ترجمیک ارائه می‌شود که در پایان بر آن مهر موسسه ترجمیک خورده است. هم‌چنین در آن QRCode وجود دارد که با اسکن آن، اطلاعات مربوطه نشان داده می‌شود. توجه داشته باشید که فعلا این ویژگی‌ برای سفارش‌هایی که در سطوح طلایی و بالاتر ثبت می‌شوند، قابل استفاده است.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که خدمات تحویل نسخه فیزیکی و تاییدشده با خدمات ترجمه رسمی مدارک با هم متفاوت است. خدمات ترجمه رسمی مدارک برای حالتی است که می‌خواهید ترجمه مدارک‌تان را به سفارت‌خانه‌ها و دانشگاه‌های خارج از کشور تحویل دهید. اما خدمات تحویل نسخه فیزیکی و تاییدشده برای خدمات ترجمه مقاله، متون، کتاب و … کاربرد دارد.

چه خدماتی اخیرا به موسسه ترجمیک اضافه شده است؟
چه خدماتی اخیرا به موسسه ترجمیک اضافه شده است؟

خدمات اخذ آپوستیل

با آپوستیل آشنایی دارید؟ آپوستیل، نوعی گواهی بین‌المللی است که با کمک آن اصالت مدارک (مدارک هویتی، تحصیلی و …) خود را تایید می‌کنید و مورد قبول بسیاری از کشورها است. هنگامی که ترجمه رسمی مدارک خود را به سفارت‌خانه‌ها تحویل می‌دهید، بعضی سفارت‌خانه‌ها از شما آپوستیل هم می‌خواهند. در ایران معادل آپوستیل توسط وزارت امور خارجه صادر می‌شود.

برای اخذ معادل آپوستیل، ابتدا باید ترجمه رسمی مدارک خود را تهیه کنید. خبر خوب این است که هنگام ثبت سفارش ترجمه رسمی در دارالترجمه آنلاین ترجمیک، می‌توانید اخذ معادل آپوستیل را هم به نمایندگان موسسه بسپارید. در این صورت تنها سفارش خود را ثبت می‌کنید و تمامی مراحل بعدی با ترجمیک خواهد بود.

اگر درباره تعرفه خدمات ترجمیک کنجکاوید، به صفحه هزینه ترجمه مراجعه کنید و به راحتی هزینه سفارش خود را محاسبه و پلن‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.