تولید محتوای انگلیسی

ترجمیک؛ رتبه یک ترجمه، ویرایش و تولید محتوا

بسیاری از کسب و کارها، ورود به بازارهای بین‌المللی را به عنوان راهی برای توسعه و رشدِ بیشتر انتخاب می‌کنند. از سوی دیگر، تولید محتوای انگلیسی از ضروری‌ترین ابزارهای ورود به بازارهای جهانی است. تیم تولید محتوای ترجمیک، تولید محتوای انگلیسی را به صورت سئوشده انجام می‌دهد.

تولید محتوای انگلیسی
پشتیبانی پشتیبانی شبانه‌‌روزی
کنترل کیفی کنترل کیفی سفارش‌ها
گارانتی گارانتی کیفیت و زمان
رعایت اصول سئو رعایت اصول سئو

خدمات تولید محتوای انگلیسی در ترجمیک

تولید محتوای انگلیسی، یکی از خدمات موسسه خدمات زبانی ترجمیک است که با همکاری بیش از ۳۰ هزار نویسنده متخصص و به صورت کاملا سئوشده ارائه می‌شود. بیشتر افرادی که از این خدمات استفاده می‌کنند، به مقالات وبلاگی یا وب‌سایتی نیاز دارند. با این حال، برای مقاصد دیگری مثل انتشار در شبکه‌های اجتماعی، ارسال ایمیل و نامه و تهیه متون ادبی و... نیز تولید محتوا انجام می‌شود.

خدمات تولید محتوای انگلیسی در ترجمیک

هزینه و زمان تولید محتوای انگلیسی

اگر پیش از این در ترجمیک سفارش ثبت کرده باشید، حتما می‌دانید که هزینه نهایی و زمان تحویل، به صورت شفاف و دقیق و پیش از پرداخت نهایی اعلام می‌شوند. بنابراین، می‌توانید پیش از نهایی کردن سفارش، بررسی‌های لازم را انجام دهید.
حال هزینه و زمان تحویل، بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها تعداد کلمات موردنظر مشتری است. زمینه تخصصی، پلن کیفی و سرعت سفارش نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار هستند. لازم به ذکر است که برای سفارش بزرگ و حجیم، کد تخفیف نیز صادر می‌شود.

هزینه و زمان تولید محتوای انگلیسی

پلن‌های کیفی تولید محتوای انگلیسی

همان‌طورکه گفته شد، پلن کیفی سفارش، یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه آن است. اما مقصود از پلن کیفی چیست؟ در واقع، ما در ترجیمک مشتریان مختلف را در نظر گرفته‌ایم و نیازهای آن‌ها را مورد توجه قرار داده‌ایم. به همین دلیل خدمات تولید محتوای انگلیسی را در چند پلن کیفی مختلف ارائه می‌کنیم.
این پلن‌ها در مواردی همچون مدت زمان گارانتی ، امکان بازخوانی، موارد کاربرد و... با یکدیگر تفاوت دارند. لطفا پیش از ثبت سفارش، جزئیات پلن‌ها را بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی مشورت کنید.

هزینه و زمان تولید محتوای انگلیسی

تماس با ما

با شماره تلفن ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
یا شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس گرفته شود.

درمورد قیمت و زمان تحویل سوال دارید؟ درمورد کیفیت و گارانتی سوال دارید؟ درمورد سفارش‌گذاری سوال دارید؟
تماس با ما

نمونه کارهای تولید محتوای انگلیسی در ترجمیک

سال‌هاست که موسسه خدمات زبانی ترجمیک، به عنوان یکی از بهترین‌های بازار تولید محتوا و سئو مشغول فعالیت است و طی این سال‌ها سفارش‌های متعددی در زمینه‌های تخصصی و عمومی انجام داده است. این سفارش‌ها توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان‌های معتبری ثبت شده‌اند. شما می‌توانید در این قسمت، به بخشی از این نمونه کارهای انجام‌شده توسط ما دسترسی داشته باشید.

نمونه کارهای تولید محتوای انگلیسی در ترجمیک
زبان تولید محتوا

تخصصی نقره‌ای تخصصی طلایی
قیمت برای هر کلمه
(وابسته به تعداد کلمات سفارش)
کمتر از {{ 111*langPairFactor | number:0 | pNumber}} تومان کمتر از {{ 192*langPairFactor | number:0 | pNumber}} تومان
قیمت برای یک مطلب ۷۵۰ کلمه‌ای {{ 111*langPairFactor*750 | number:-3 | pNumber}} تومان {{ 192*langPairFactor*750 | number:-3 | pNumber}} تومان
سطح نویسنده پروژه عمومی تخصصی
تکنیک تولید محتوا ترجمه‌ای تالیفی-ترجمه‌ای
گارانتی کیفیت ۵ روز ۱ ماه
گارانتی زمان تحویل
ارتباط مستقیم مشتری با نویسنده
پشتیبانی شبانه‌روزی
تحویل بخش به بخش
رعایت اصول سئو
تخفیف حجمی
تا ۲۵ %

تا ۲۵ %
مشخصات پلن
  • متن روان و متناسب با کاربرد
  • رعایت اصول ویراستاری
  • تولید محتوا به از طریق ترجمه
  • یک عکس برای هر ۱۰۰۰ کلمه
  • لینک‌دهی خارجی (یک لینک)
  • متن روان و متناسب با کاربرد
  • رعایت اصول ویراستاری
  • تولید محتوای تالیفی-ترجمه‌ای
  • سه عکس برای هر ۱۰۰۰ کلمه
  • لینک‌دهی خارجی مناسب (۳ لینک)
  • ارائه پیشنهاد لینک‌دهی داخلی
  • استخراج جدول کلمات مناسب
  • رعایت اصول تخصصی سئو در متن و عکس
موارد کاربرد
  • انتشار در مجلات و نشریات
  • انتشار در شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه به عنوان مطالب آموزشی
  • انتشار در وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها
  • مناسب برای قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو

قالب‌های تولید محتوای انگلیسی

افراد مختلف، با اهداف مختلفی سفارش تولید محتوا ثبت می‌کنند. برخی به مقاله وبلاگی، برخی به تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، برخی به ابرمحتوا و برخی دیگر به موارد کاملا متفاوتی نیاز دارند. از این رو، خدمات تولید محتوا را در شش قالب مجزا ارائه می‌کنیم. نویسندگان انگلیسی ما تجربه کار در همه این قالب‌ها را دارند و با اصول و قواعد آن‌ها آشنا هستند.

قالب‌های تولید محتوای انگلیسی

مقالات وبلاگی/وب‌سایتی مقالات وبلاگی/وب‌سایتی

نگارش مقالات سئوشده عمومی و تخصصی برای انتشار در وبلاگ‌ها، سایت‌ها و نشریات داخلی در این قالب از تولید محتوای متنی جا می‌گیرد.

 ایمیل/نامه ایمیل/نامه

اگر برای مکاتبات اداری، ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل‌های مناسبتی، به محتوا نیاز دارید، از خدمات این بخش استفاده کنید.

شعر و متون ادبی شعر و متون ادبی

نویسندگان خوش ذوق ما، برای موضوعات مختلف شعر یا متن ادبی می‌نویسند. این متون ادبی را در مراسمات بخوانید یا به مقدمه کتابتان اضافه کنید.

 شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی

اگر برای شبکه‌های اجتماعی خود از قبیل اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و ... به تولید محتوا نیاز دارید، از این گزینه استفاده نمایید.

ابرمحتوا ابرمحتوا

به محتواهای بسیار طولانی ابرمحتوا گفته می‌شود. این نوع محتوا اثری عالی در بالا رفتن رتبه سایت شما دارد.

کتابچه کتابچه

برای فروش محصولات‌تان به دفترچه راهنما نیاز دارید؟ مطالعه مطالبی را توسط کارمندان‌تان ضروری می‌دانید؟ از این قالب استفاده کنید!

مشاوره تخصصی تولید محتوای انگلیسی در ترجمیک

بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند که پیش از ثبت سفارش، با یک فرد متخصص مشورت کنند، ویژگی‌های پروژه، شرایط و انتظارات‌شان را مطرح کنند، با جزئیات خدمات به صورت کامل آشنا بشوند و از این طریق به بهترین نتایج دست پیدا کنند. از این رو، ما در ترجمیک به صورت رایگان مشاوره تولید محتوا می‌دهیم! فرقی ندارد که در چه مرحله‌ای ثبت سفارش باشید؛ کافیست با ما تماس بگیرید یا تیکت ارسال کنید.

مشاوره تخصصی تولید محتوای انگلیسی در ترجمیک

تولید محتوای انگلیسی؛ روشی برای فروش آنلاین خدمات

در عصر تکنولوژی، فروشگاه‌های مجازی رقابت تنگاتنگی با فروشگاه‌‌های حضوری دارند. از سوی دیگر، به لطف اینترنت هیچ محدودیتی برای خرید و فروش با کشورهای خارجی وجود ندارد. با این تفاسیر، در دنیای امروز تولید محتوای انگلیسی یک گزینه نیست بلکه یک ضرورت است.
وقتی یک سایت چندزبانه داشته باشید، تولید محتوای انگلیسی، عینا معادل با فروش کالا و خدمات به کشورهای خارجی خواهد بود. حال محتواهای انگلیسی، می‌توانند آموزشی باشند یا تنها به هدف اطلاع‌رسانی، تبلیغات و معرفی محصولات باشد.
حتی می‌توانید از افرادی که به زبان‌های خارجی مسلط هستند، بخواهید با مشتریان ارتباط داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارشان قرار دهند. در نتیجه این تلاش‌ها سوددهی و فروش کسب و کار شما به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

تولید محتوای انگلیسی؛ روشی برای فروش آنلاین خدمات

تولید محتوای انگلیسی چه چالش‌هایی دارد؟

تولید محتوا، به طور ذاتی چالش‌برانگیز است و به خلاقیت زیاد نیاز دارد. حال اگر پای تولید محتوا به زبانی دیگر در میان باشد، این موضوع قدری تشدید می‌شود.
بنابراین فراموش نکنید که تفاوت تولید محتوای فارسی و انگلیسی، تنها به تفاوت هزینه محدود نمی‌شود. بلکه تولید محتوا به زبان‌های خارجی، برای خود شخص تولیدکننده محتوا نیز چالش‌هایی را به همراه دارد.
در واقع تولید محتوای فارسی و انگلیسی دو مقوله جدا از هم هستند. تولید کننده محتوای انگلیسی علاوه بر به تسلط بر دستور زبان و واژگان این زبان، باید با مسائل فرهنگی کشورهای خارجی نیز تا حدودی آشنایی داشته باشد. خلاقیت هم که پای ثابت تولید محتوا به هر زبان و در هر زمینه‌ای است.
علاوه بر این تولید محتوای انگلیسی به دقت بالایی نیاز دارد. چراکه که زبان انگلیسی زبان مادری ما نیست. پس تولیدکننده محتوا باید اصطلاحات و کلمات را با دقت بیشتری انتخاب کند تا مفاهیم، به‌درستی به مخاطب منتقل شوند. اگر کسی با این ویژگی‌ها کار تولید محتوای شما را برعهده بگیرد، می‌توانید مطمئن باشید که کاری باکیفیت تحویل خواهید گرفت.

تولید محتوای انگلیسی چه چالش‌هایی دارد؟

سوالات متداول سوالات متداول خدمات تولید محتوای انگلیسی

هزینه این خدمات بر اساس تعداد کلمات موردنظر مشتری تعیین می‌شود. با این حال، عواملی مثل سرعت سفارش، زمینه تخصصی و پلن کیفی نیز هزینه سفارش را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

بله. نکات سئوی محتوایی از قبیل استفاده از کلمات کلیدی، هدینگ‌گذاری، لینک‌دهی، رعایت طول پاراگراف‌ها و جملات و... رعایت می‌شوند.

بله. نویسندگان ما در زمینه‌های تخصصی مختلف مثل فنی و مهندسی، زیست‌شناسی، پزشکی و روانشناسی و... تخصص دارند. لذا می‌توانید مطمئن باشید که محتوای شما با در نظر گرفتن اصطلاحات تخصصی نگارش می‌شود.

بله. این خدمات با گارانتی کیفیت و زمان تحویل ارائه می‌شود. علاوه بر این، تیم پشتیبانی و کنترل کیفی نیز کیفیت سفارش‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

بله. شما می‌توانید در همین صفحه و از بخش نمونه کارها ، به این موارد دسترسی داشته باشید.

بله. در صورتی که هزینه سفارش شما بیش از یک میلیون تومان و زمان تحویل آن بیش از یک هفته باشد، امکان پرداخت قسطی را خواهید داشت.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره رایگان تولید محتوا، با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۱۳۴ تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی ترجمیک، به صورت شبانه‌روزی و در همه روزهای هفته، پاسخگوی شماست. برای ارتباط با این تیم با شماره ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

زبان‌های ترجمه

زبان‌های ترجمه

ترجمیک، یک پلتفرم جامع ترجمه و خدمات زبانی است که در بیش از ۳۰ زبان مختلف خدمات ارائه می‌کند. مهم‌ترین زبان‌های موجود عبارتند از: فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، چینی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، کره‌ایی، ژاپنی و اکراینی.

گارانتی دائمی خدمات

گارانتی دائمی خدمات

برای تمام سفارشات گارانتی کیفیت و زمان تحویل وجود دارد.
بر روی سفارشات طلایی و طلایی بازخوانی تا اعلام نظر داور گارانتی کیفیت وجود دارد و در صورت تاخیر مطابق قوانین ترجمیک هزینه برگشت خواهد شد.

محرمانگی اطلاعات

محرمانگی اطلاعات

ترجمیک از نظر اخلاقی، قانونی (مطابق ماده ۶۴ و ۷۵ قانون تجارت الکترونیک) و حرفه‌ای خود را موظف به حفظ و حراست از اطلاعات شخصی و تمام اطلاعاتی که مشتریان در سایت بارگذاری می‌کنند، می‌داند.

چرا ترجمیک؟

جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی

جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی


ترجمیک بزرگ‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی در ایران است. ترجمیک خدمات مختلفی از جمله ترجمه متن، ترجمه کتاب، ویرایش، ویرایش نیتیو و تولید محتوا انجام می‌دهد.

دانشگاه شریف

دانشگاه شریف


ترجمیک، یک شرکت دانشگاهی است و هم‌اکنون در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف مستقر است.

اعتماد شرکت‌ها و سازمان

اعتماد شرکت‌ها و سازمان


ترجمیک با سازمان‌های دولتی و شرکت خصوصی مختلفی فعالیت مستمر دارد. این شرکت‌ها از خدمات ترجمه متن، ترجمه همزمان و ترجمه رسمی ما استفاده می‌کنند.

تحویل بخش به بخش

تحویل بخش به بخش


تحویل بخش به بخش پروژه از طریق پنل کاربری، خیال شما را در مورد کیفیت کار و درجریان بودن پروژه جمع خواهد کرد. بعد از انجام هربخشی از ترجمه از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

تیم پایش کیفی

تیم پایش کیفی


تیم پایش فنی ترجمیک به صورت مستمر در حال بررسی تک تک متون ترجمه شده توسط مترجمان سایت است. کارشناسان پایش، بر روی تمام سفارش‌ها نظر فنی گذاشته و در صورتی که متنی نیاز به تغییر داشته باشد توسط مترجم اصلاح می‌گردد.

پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته


در هفت روز هفته و هرساعت از شبانه‌روز می‌توانید از طریق تلفن، تیکت، تلگرام و واتس‌اپ با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید.


آخرین مطالب وبلاگ ترجمیک